Menu

Content

Časté dotazy

Jak mohu na e-shopu zaplatit za zboží?
Zaplatit můžete buď hotově při přebírání zboží, nebo převodem z účtu (nejlépe z FIO banky). Obojí je nejen maximálně bezpečný způsob, ale i nejrychlejší co se týče doby od odeslání Vaší objednávky po doručení zboží.
Za jak dlouho po objednání zboží mi výrobek dorazí?
Při platbě na dobírku je zboží skladem odesíláno ihned po přijetí objednávky. V případě platby předem na účet zboží skladem je odesíláno ihned po přijetí platby na účet. V ostatních případech je doba dodání 14 - 25 prac.dnů
Kolik stojí doprava a je cena stejná po celé České Republice?
Doprava je zdarma při nákupu nad 2000Kč. Pokud objednáváte zboží v celkové částce nižší než uváděných 2000Kč, potom zaplatíte za dopravu 105Kč. (v případě dobírky), 65Kč. (v případě platby předem na účet), 69Kč. (v případě HeurekaPoint). Cena je stejná po celé České Republice!
Co mám udělat bezprostředně po nákupu na e-shopu?
Nemusíte udělat vůbec nic. Do Vaší e-mailové schránky Vám přijde zpráva s potvrzením a detailem Vaší objednávky, v případě, že zvolíte jako způsob úhrady platbu převodem z účtu, je nutné nejprve provést platbu, až po-té Vám bude zboží odesláno.
Je možné si objednat zboží i jinak než přes objednávkový formulář na stránkách?
Ano, objednávat můžete telefonicky nebo e-mailem. Nejlepší je zboží objednávat přes objednávkový formulář na internetových stránkách. Sníží se tak pravděpodobnost nějaké chyby při vyřizování Vaší objednávky
Dostanu k zakoupenému zboží daňový doklad?
Ano, ke každému nákupu dostanete vždy daňový doklad, který mimo jiné obsahuje: zakoupené zboží, cenu za zakoupené zboží, DPH. Naše daňové doklady vždy obsahují všechny zákonem stanovené náležitosti.
Dostanu ke zboží záruční list?
Daňový doklad od nás slouží jako záruční list na kterém je mimo jiné uvedené katalogové číslo výrobku.
Můžu vrátit zaslané zboží, pokud mi nebude vyhovovat?
Ano. Maximálně do 14 dnů od převzetí zboží ho můžete bez udání důvodu vrátit zpět k nám. Toto vrácení je podmíněno splněním ujednání obsažených v obchodních podmínkách naší společnosti.
Je možné si zboží před převzetím od přepravce prohlédnout případně i vyzkoušet?
Toto bohužel není možné, proto je důležité, aby zákazník vždy před převzetím a zaplacením zásilky zkontroloval neporušenost a celistvost obalu.
Jak můžu stornovat svou objednávku?
Storno objednávky můžete emailem či telefonicky.
Kde můžu uplatnit reklamaci?
Více informací o postupu při reklamaci najdete na stránce "Reklamační řád"
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Vždy záleží na charakteru vady, dostupnosti náhradních součástek a vytíženosti servisu. Zákonná lhůta pro spotřebitele je třicet dní od zahájení reklamace. Ve většině případů je reklamace vyřízena mnohem rychleji.
Kdy můžu nakupovat přes Váš internetový obchod?
Otevírací doba internetového obchodu není nijak omezená. Nakupovat na e-shopu můžete 24 hodin denně v pracovní den i ve svátek. Počítejte však prosím s tím, že objednávky budou vyřízeny v pracovních dnech.
Uvedené ceny jsou s DPH nebo bez?
Ano, všechny ceny na tomto webu již obsahují 21% DPH

PROVOZOVATEL



Specializovaný obchod

HBS RETAIL LIMITED, org.sl.

IČ: 03067939

Rychlý kontakt

+420 773 246 429

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Kontaktní formulář

Log In or Register

fb iconLog in with Facebook